I think it is in German but if you like bacon the video says it all! So viel Bacon kriegst du wahrscheinlich nie wieder auf einem Haufen. Das ist was für den ganz großen Hunger.
Thanks: 0
HaHa: 0
I think it is in German but if you like bacon the video says it all! So viel Bacon kriegst du wahrscheinlich nie wieder auf einem Haufen. Das ist was für den ganz großen Hunger.
OLD GEEZER FISHERMEN NEVER DIE, THEY JUST SMELL THAT WAY!!
Member of TEAM GEEZER
SpyderLok Rod Holders